top of page

Стосується кожного

08.01.24 – 12.01.24 для учнів 1 – 11 класів були проведені виховні заходи у рамках Тижня превентивного виховання.

Учні 1 – 11 класах під час виховних годин, тематичних уроків основ здоров’я за темами: «Емоційне благополуччя», «Молодь обирає здоров’я», «Твоє здоров’я – у твоїх руках» пригадали правила безпечної поведінки, поговорили про власне здоров’я, способи його збереження. Під час виконання завдань інтерактивних ігор діти закріпили свої знання і навички ціннісного ставлення до свого здоров’я.

Молодші школярі доповнювали прислів’я, розгадували загадки і ребуси, учні середньої ланки складали пам’ятки «Складові здоров’я», старшокласники працювали на інтерактивній дошці Jamboard.

 

Протягом тижня до учнів 3 – 9 класів завітали інспектори відділу запобігання НС Краматорського районного управління ГУ ДСНС, які провели бесіди «Безпечніша поведінка та підвищення обізнаності про ризики мін та вибухонебезпечних залишків війни», «Мінна небезпека».

Барсов М.В., Плешканов А.А. Гринь Р.А. нагадали учням правила поводження з вибухонебезпечними та незнайомими предметами, продемонстрували як виглядають протипіхотні міни, міни-пастки,  та інші залишки військових подій, нагадали номери телефонів екстрених служб. Працівники ГУ ДСНС закликали учнів бути обережними не ходити по місцях минулих військових подій, заброшених блокпостах, берегах водойм, у лісосмузі тощо за для власної безпеки. Інспектори розповіли учням які дії треба виконати у разі виявлення підозрілих вибухонебезпечних предметів.

1 перегляд

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page