top of page

Абетка здоров'я


26.02.24 – 01.03.24 у дистанційному форматі  був проведений Тиждень здорового способу життя.

Під час Ранкових зустрічей учні пригадали правила, які допоможуть зберегти міцне здоров’я. Діти разом з учителями поговорили про особисту гігієну, здорове харчування, необхідність прогулянок на свіжому повітрі, користь від занять спортом.

До учнів 3 – Б класу завітала Зубна фея зі своїми порадами. Відтепер третьокласники назавжди запам’ятали як правильно чистити зуби, вони знаються на продуктах, корисних для здоров’я, зможуть правильно вибрати собі та батькам зубну щітку.

Учні 5 – 11 класів під час виховних годин «Здоровий спосіб життя» згадали складові здоров’я, зіграли в онлайн-вікторину на платформі Kahoot «Здоровий спосіб життя», подбали й про психологічне здоров’я під час виконання нейрогімнастики «Долоньки». Діти говорили про те, що треба не тільки народитися здоровим, а й протягом усього життя укріпляти його фізичними вправами, правильним харчуванням, дотриманням режиму дня. А ще, важливо зберігати гарний настрій і уникати стресів.

 

Протягом Тижня здорового способу життя  для  учнів 5-6 класів були проведені уроки з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» за темою «Спосіб життя і фізичний розвиток».

Сімійон Н.В. запропонувала учням середньої ланки попрацювати з Пірамідою харчування. Діти говорили про фактори, які позитивно або негативно впливають на стан здоров’я. Свої знання учні перевірили під час виконання онлайн-вправ. А фізичне здоров’я підтримали під час виконання веселих вправ разом із Руханкоменом.


6 переглядів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page