top of page

Калейдоскоп здорового способу життя


27.11.23 - 01.12.23 у дистанційному форматі були проведені виховні заходи у рамках Тижня здорового способу життя.

Учителі підготували для школярів цікаві виховні години та Ранкові зустрічі: «Калейдоскоп здоров’я», «Ми обираємо здоровий спосіб життя!», «Хочеш бути здоровим – рухайся!», «Ключик до здоров’я».

Онлайн-вправи, загадки, скоромовки, асоціації, мультфільми та завдання квестів – все було присвячено питанням збереження та зміцнення здоров’я.

Діти говорили про своє психічне та фізичне здоров’я, танцювали заради його зміцнення, співали задля гарного настрою.

Під час вікторини «Здоров’я – сила. Здоров’я – це клас. Хай буде здоров’я у вас і у нас!» учні мали змогу показати міцні знання. Розповідали про необхідність дотримання режиму дня, користь правильного харчування, занять спортом ().

Учні 1-Б класу, під керівництвом Антоненко О.Н. та учні 8 – 9 класів, під керівництвом Степанової Я.В., стали учасниками онлайн-виставок малюнків: «За здоровий спосіб життя», «Молодь за здоровий спосіб життя». У своїх роботах школярі відобразили поради, які допомагають залишатися здоровими та активними.

9 переглядів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page