top of page

Твоє здоров'я - у твоїх руках


09.01.23 – 13.01.23 у дистанційному форматі було проведено Тиждень превентивного виховання.

Протягом тижня класні керівники 1-11 класів провели інструктажі з безпеки життєдіяльності учнів та тематичні виховні години «Кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Правила здорового способу життя», «Наркоманія та дитина», «Про шкідливість електронних цигарок», «Культура поведінки молодших школярів». Під час годин спілкування учні ознайомилися з правовою культурою суспільства, з правилами попередження правопорушень, нормами поведінки громадян, які відносяться до групи ризиків. Школярі склали схеми, діанрами за даними стану здоров’я сучасної молоді та дітей, переглянули соціальні відеоролики «Шкідливі звички», «Бережи здоров’я змолоду», «Відповідальний громадянин», розповіли вірші про здоров’я, намалювали малюнки, виконали низку практичних вправ: «Здорові звички – здоровий спосіб життя», «Злочин і покарання», «Коло життя», Старшокласники за допомогою дошки «Джамборд» висловили свої думки на Абетці безпеки.

 

Протягом тижня пройшли тематичні уроки з основ здоров’я, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»: «Безпека в побуті. Які ситуації називають надзвичайними?». Учителі-предметники: Стовба С.В., Сімійон Н.В., ознайомили школярів з класифікацією та причинами виникнення надзвичайних ситуації, нагадали про необхідність дотримання правил безпеки у побуті. Під час уроків учні змоделювали послідовність дій, у разі виникнення небезпечної ситуації, розпізнали ймовірні небезпеки побутового походження, пригадали номери телефонів екстренихслужб, виконали практичні вправи: «Життєві ситуації», «Асоціативний кущ», «Шифрувальник». Учні не тільки працювали над завданнями, а й розповіли вірші, відгадали загадки, попрацювали з ілюстраціями. Під час віртуального квесту «Стежкою безпеки» діти намалювали малюнки, розв’язали завдання дидактичних ігор «Можна – не можна», «Потрібна допомога».

 

Протягом тижня учителі фізичної культури провели тематичні уроки, вікторини, брейн-ринги.

Єрмолаєнко Я.І. нагадав учням 3-5 класів про шкідливість впливу алкоголю, тютюну, наркотиків на організм людини. Під час уроків за темою «Правопорушення підлітків» ознайомив учнів з видами правопорушень, з інформацією кримінальну відповідальність, навів декілька прикладів покарань неповнолітніх та їх батьків, запропонував для перегляду відеоролики «Моє життя», «Здорове майбутнє». Хлопчики та дівчатка мали змогу дізнатися багато корисного для свого подальшого здорового життя.

Недогода С.Я. запропонував учням 7-х класів узяти участь у брейн-рингу «Знавці спорту», провів тематичні уроки «Я здоров’я бережу – сам собі допоможу», «Спорт – це здоров’я». Учні поринули до віртуальної екскурсії «Минули сторінки спорту», відповіли на запитання вікторини, пройшли бліц-опитування та тестування.

Козодой І.І. провела тематичні уроки для учнів 8 – 11 класів «Правила здорового способу життя». Учні за допомого презентації повторили правила здорового способу життя, відповіли на питання вікторини «Сучасне здоров’я», презентувати свої малюнки «Здоров’я – безцінний дар», зіграли у гру «Правила здорового способу життя» та «Здорове харчування, спорт та міцний сон –мої найкращі друзі!».

Аксьонов О.С., провів онлайн-уроки для учнів 6 класів за темою «Здоровий спосіб життя». Школярі проаналізували значення дій, які спрямовані на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини, обговорили стан здоров’я і рівень фізичного розвитку підлітків України, переглянули тематичні соціальні ролики, відеосюжети, презентації.

 

У рамках тижня для учнів 2 – Б, 2 – В класів були проведені виховні години «Ми обираємо здоров’я», «У здорове майбутнє».

Школярі, під час виховних заходів, продекламували вірші, висловили свої думки щодо збереження здоров’я за допомогою найвідоміших прислів’їв, переглянули відеоролики «Цінність здоров’я», «Бережи здоров’я!», долучились до веселої руханки, виконали низку практичних вправ: «Стежкою здоров’я», де послідовно розподілили слова, які відносяться до здорового способу життя, а які, навпаки, шкодять йому; «Відгадай загадку» та «Вітаміни». Наприкінці заходу молодші школярі презентували емблеми «Здорове майбутнє» та гасла до них.

9 переглядів
bottom of page