top of page

Твоє здоров'я - у твоїх руках


10.09.2023 у дистанційному форматі були проведені виховні заходи, присвячені Дню фізичної культури і спорту, заходи в рамках Олімпійського тижня.

На цьому тижні вчителі, разом зі своїми учнями, згадали, що потрібно робити, аби залишатися здоровою людиною. З нагоди Дня фізичної культури були проведені тематичні виховні години з учнями 1-4 класів: «Країною міцного здоров'я», «Ми обираємо здоровий спосіб життя!», «Хочеш бути здоровим- рухайся!», квест «Знайди олімпійський вогонь». За допомогою цікавих вікторин діти змогли закріпити отримані знання.

Протягом тижня класні керівники 5 – 11 класів під час тематичних виховних годин «Хочу і можу бути здоровим», «Здорове тіло- здоровий дух», «Країною міцного здоров’я», «Здоровий спосіб життя», «Режим дня» запропонували школярам долучилися до визначення правил здорового харчування, режиму дня, з’ясувати способи шляху здорової та успішної людини. Складали трекер звичок та створлии колажі.

З учнями 3 – 4 класів були проведені флешмоби, а вчитель ритмопластики,Єрмолаєнко Я.І, провів з учнями початкової школи танцювальні руханки і рухливі ігри.

 

Під час підготовки до Дня фізичної культури і спорту Антоненко О.Н., Лук’янова В.І. та Кузнецова С.В. запропонували учням 1 – Б, 2 – Б та 4 – В класів долучитися до флешмобу «Ми обираємо здоровий спосіб життя». Діти надіслали світлини, відео, у яких представили свої хоббі, улюблені види спорту, фрагменти тренувань.

Учитель фізичної культури Єрмолаєнко Я.І. на уроках з ритмопластики запропонував початковцям пограти в ігри «Рухайся – завмри!», «Музична статуя», повторити за ним рухи під час танцювальної розминки, не забув учитель й нагадати дітям про шкоду, яку наносять організму людини шкідливі звички.

 

У рамках тижня здорового способу життя на уроках інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека, добробут» та основ здоров’я Сімійон Н.В. нагадала учням 5 – 9 класів про необхідність дотримання здорового способу життя, негативний вплив шкідливих звичок на організм людини. Діти виконали різні інтерактивні вправи, опрацювали інтерактивні дошки, зіграли в ігри, склали прислів’я про здоров’я.

Бобух І.І та Недогода С.Я. під час тематичних уроків фізичної культури за темами: «Здоровий спосіб життя», «Олімпійський урок» провели конкурс фото-коллажів «Ми за здоровий спосіб життя» ( 5 – 10 класи: ), «Здоровий спосіб життя» (10 – 11 класи:). Під час брейн-рингу «Що я знаю про спорт» учні 6 класів відповіли на питання щодо різних видів спорту, впливу фізичних вправ на здоров’я людини. До конкурсу на кращу ранкову зарядку із задоволенням долучилися учні 6 – 8 класів.

Деркач А.Г., Сімійон Н.В. разом із учнями 7 – Б класу оформили усний журнал «Історія Олімпійських ігор». Під час творчої роботи школярі мали можливість дізнатися про історію започаткування спортивних змагань та значення їх у минулому та сьогоденні. Юні спортсмени, майбутня гордість нашої країни, взяли участь у шкільному фото-челенджеві «Мрій! Дій».


12 переглядів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page