top of page

Здоров'я - найцінніший скарб


12.09.2022 – 16.09.2022 у дистанційному форматі було проведено Тиждень здорового способу життя.

Для учнів 1 – 11 класів класні керівники підготували виховні години «Хочу і можу бути здоровим», «Здорове тіло – здоровий дух», «Країною міцного здоров’я», під час яких ознайомили школярів із традиціями здорового способу життя, запропонували зазирнути до історичного минулого нашого народу, з’ясувати що таке «Здоров’я», як його зберегти, виконували корисні оздоровчі вправи.

Під час підготовки до Тижня здорового способу життя, учні старшої ланки створювали відеоролики про користь занять спортом і необхідність дотримання правил гігієни (https://youtu.be/6p0Pwon3HUY), учні середньої школи вчилися правильно розподіляти час на працю і відпочинок, відгадували загадки та складали прислів’я про здоров’я, учні 1 – 4 класів малювали, складали пам’ятки «Поради щодо здорового способу життя», розповідали про свої улюблені види спорту (https://youtu.be/bhMvjj3gJz8; https://youtu.be/haXdzqj9Jzg; https://youtu.be/TgqoTf5GqJA; https://youtu.be/UVK1s0it01M).

 

12.09.22 – 16.09.22 були проведені тематичні уроки курсів «Основи здоров’я» і «Захист України».

У 10 класі відбувся урок – конференція «Основні принципи охорони здоров’я в Україні». Учитель захисту України Парфьонова Н.В. разом з дівчатами розглядали основи і принципи законодавства з охорони здоров’я людини, аналізували стан здоров’я українців, складали психологічні поради для підлітків під час війни, наприкінці уроку обговорили динаміку поширення захворювань в Україні.

Учениці 11-х класів узяли участь у проєкті «Емоційний стан і психічне здоров’я під час війни», дівчата підготували поради для батьків та підлітків зі стабілізації психоемоційного стану (https://youtu.be/n46UG6Sxn_8; https://youtu.be/_cZvVwygF74; https://youtu.be/ySf1Gd0vHng).

Під час тематичних уроків з основ здоров’я учитель Сімійон Н.В. ознайомила учнів середньої ланки з принципами життєдіяльності людини у природному і соціальному середовищах, школярі розробили схеми методів самооцінки та самоконтролю стану й рівня здоров’я, грали у гру «Чи правда, що…», «Способи збереження власного здоров’я», змонтували відео «Мій улюблений вид спорту».

 

Протягом тижня учителі фізичної культури провели онлайн-виставки малюнків, тематичні уроки, челенджі.

У рамках проєкту «Цікава фізкультура» учителем фізичної культури Єрмолаєнко Я.І. були проведені тематичні онлайн-уроки для учнів 3 – 5 класів «Хочу і можу бути здоровим», «Переваги здорового способу життя». Учні робили спортивні вправи для підтримання свого здоров’я і поліпшення фізичного стану. На завершення проєкту кожен учень висловив думку про те, як почуває себе людина до фізичних занять спорту і після них, склали декілька порад для покращення фізичного стану людини.

Серед учнів 3-4 класів був проведений конкурс малюнків, молодші школярі у своїх роботах відобразили свої думки щодо правильного харчування людини, необхідності дотримування правил особистої гігієни, раціонального розкладу режиму дня тощо.

Учитель фізичної культури Козодой І.І. провела онлайн-уроки для учнів 8 – 11 класів «Здоровий спосіб життя». Учні проаналізували значення дій, які спрямовані на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини, обговорили стан здоров’я і рівень фізичного розвитку підлітків України, переглянули тематичні соціальні ролики, відеосюжети, презентації.

Учні 8-11 класів прийняли участь у челенджі «Здоровий спосіб життя», з метою поліпшення здоров’я та пропаганди здорового способу життя , стилю успішної людини в суспільстві (https://youtu.be/WbJJV1Mrsa0;https://youtu.be/RiUiN3D8kwQ ).

 

Під час тематичного тижня учитель фізичної культури Недогода С.Я. запропонував учням узяти участь у конкурсах рефератів «Здоров’я - моя цінність», презентацій «Здорова дитина – здорова нація», малюнків «Я хочу біти здоровим», соціальних фото і роликів.

А вчитель фізичної культури Аксьонов О.С., під онлайн-уроків для учнів 6 – В класу, запропонував дітям переглянути презентацію про необхідність ведення здорового способу життя, відповісти на питання вікторини «Олімпійські ігри сучасності», презентувати свої малюнки «Здоров’я – безцінний дар», зіграти у гру «Правила здорового способу життя», «Здорове харчування, спорт та міцний сон –мої найкращі друзі!».

Пам’ятайте, що спосіб життя має найбільший вплив на стан здоров’я, а здоровий спосіб життя, в свою чергу, закладає фундамент гарного самопочуття, зміцнює захисні сили організму та розкриває його потенційні можливості.

 

16.09.22 для учнів 7 – А класу пройшов віртуальний квест «Ми обираємо здоровий образ життя». Під час заходу учні 7 – А класу відправилися у віртуальну подорож цікавим пізнавальним квестом за 4 станціями.

На станції «Танцювальна гімнастика» зустрічала всіх Куваліна С., яка розповіла про свої хореографічні досягнення й продемонструвала їх, на наступному етапі «Різномаїття спорту» учасників квесту чекали випробування, необхідно було відгадати за малюнками види спорту. На наступній станції – «Футбольна ліга», Рашков Ф., Назаренко Б., Місан Я. розповіли однокласникам про своє футбольне життя, про те, чому вони вибрали саме цей вид спорту, хлопці продемонстрували свої уміння. Наступний етап квесту - «Бойове мистецтво», де панували борці дзюдо Семенов Є. і Поліщук А., хлопці запропонували подивиться на декілька елементів боротьби.

Наприкінці заходу діти поділилися своєю думкою про те, яке має значення здоров’я у нашому житті і закликали займатися спортом, вести здоровий спосіб життя.

Врешті-решт, здоров’я- це молодість. Саме за здоровою молоддю – майбутнє України.


35 переглядів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page