top of page

Здоров'я - стиль життя


31.10.22 – 04.11.22 були проведені виховні заходи у рамках Тижня здорового способу життя..

Для учнів 1-11 класів класні керівники підготували виховні години «Здоров’я – це скарб», «Ми обираємо здоровий спосіб життя!», «Здоров’я зберігай змолоду», під час яких, класні керівники ознайомили учнів зі складниками здоров’я. Школярі переглянули цікаві факти про способи збереження здоров’я, виконали практичні вправи «Асоціативний кущ», «Спортивна сходинка», розгадали загадки, розв’язали ребуси, підготували малюнки для онлайн-виставки. Учні початкової ланки виконали вправи під час веселої фізкультхвилинки,склали схеми «Як сформувати здоровий спосіб життя». Учні середньої та старшої ланки проаналізували різні життєві ситуації,згадали правила особистої гігієни під час перегляду відеороликів «Все про гігієну». Учні 3–В, 4–А, 4–В, 10–А класів створили відеоролики за темою тижня, а учні 7–Б фотоколажі. Будьте здорові! Займайтеся спортом!

 

Під час тематичного тижня, учителі фізичної культури провели тематичні уроки.

Недогода С.Я.запропонував учням 6 – 11 класів узяти участь в онлайн-конкурсах: малюнків «Ми за здоровий спосіб життя»; презентацій «Спорт-основа здорового способу життя» та вправах для онлайн-зарядки «Я здоров’я бережу». Для учнів 6-х класів було проведено брейн-ринг «Що я знаю про спорт».

Козодой І.І. запропонувала учням 6 – 11 класів узяти участь в онлайн-фотоконкурсі «Моє хобі – бути здоровим».

Аксьонов О.С запропонував учням 6 – В класу пройти анкетування «Проблема шкідливих звичок для підлітків». Діти дізналися про актуальність проблеми тютюнопаління, алкоголю, вживання наркотиків. Учні склали Режим правильного раціону школяра, зробили презентацію своїх малюнків за темою «Здоров’я очима дітей».

Єрмолаєнко Я.І. для учнів 3–5 класів провів години спілкування «Вести здоровий спосіб життя - це модна», під час якої, кожен зміг визначити та скорегувати свій режим дня та раціон, переглянути правила здорового способу життя та корисні відеоролики. Учні виконали фізичні вправи вдома для підтримки свого фізичного стану. Учні 3 – 4 класів узяли участь в онлайн-виставці малюнків «Я обираю здоров’я». Молодші школярі у своїх творчих роботах звернули увагу дорослих на сучасні проблеми здоров’я, розуміючи, що здорова нація – це майбутнє України.

 

Протягом тижня були проведені тематичні уроки з основ здоров’я, інтегрованого курсу «Здоров’я безпека та добробут».

Під час уроків за темою «Традиційні і сучасні система харчування» учитель Сімійон Н.В., ознайомила учнів середньої ланки з правилами вибору харчових продуктів таособливостями різних національних кухень. Діти розглянули таблицю типових заборон або обмежень на різні продукти, обрали якісні продукти для себе, проаналізували свій раціон, за допомогою дошки джамборд, виконали практичні вправи, створили хмаринки слів за темою уроків.

 

02.11.22 – 03.11.22 для учнів 3 – Б, 6 – Б класів були проведені вікторини «Здоров’я – найцінніше», «Стиль життя - здоров’я».

Школярі під час виховних заходів, продекламували вірші, висловили свої думки щодо збереження здоров’я за допомогою найвідоміших прислів’їв, переглянули відеоролики «Цінність здоров’я», виконали низку практичних вправ: «Режим дня», де послідовно розмістили сюжетні малюнки основних моментів режиму дня; «Загадкова», під час якої відгадали загадки; «Візит до супермаркету», під час якої діти розподілили корисні продукти до корзини покупця, а шкідливі – викинули до смітника; «Меню здорової людини» - склали меню для сніданку, обіду і вечері.

Учні 3-Б класу презентували спільний відеоролик «Я за здоровий спосіб життя», у якому поділилися своїми думками щодо здоров’я. А Фея гігієни, яка завітала до учнів 6-Б, ознайомила дітлахів із цікавими фактами і правилами про особисту гігієну у повсякденному житті.

28 переглядів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page