top of page

Спорт для всіх - спільна турбота


Протягом квітня 2021 року учні школи брали участь в обласній акції «Спорт для всіх – спільна турбота».

Учителі фізичної культури Козодой І.І. та Недогода С.Я. підготували цікаві спортивні заходи в рамках обласної акції.

Педагогі запропонували учням середньої ланки відправитись у віртуальну подорож «Стежками здоров'я». Під час якої, хлопці та дівчата розв’язували кросворд, відгадували загадки, знайомились із правилами «здорового харчування», називали різні види спорту, ознайомились з інформацією щодо відомих українських спортсменів та їх досягнень.

Учні старшої школи підготували міні-твори «Олімпійській чемпіон», зняли відео в рамках онлайн-конкурсу «Я – спортсмен» і «Мій улюблений вид спорту», розмістили у соціальних мережах челенджі «Я - за активний спосіб життя».

 

Вихователі ГПД запропонували учням 1 – 4 класів взяти участь у змаганнях «Маленькі козачата». Дітлахи із задоволенням змагалися у спритності, швидкості, кмітливості, силі, виконували вправи на тренажерах, під час естафет зі спортивним приладдям.

Переможців у цих змаганнях не було. Бо, головна перемога це – міцне здоров’я.

11 переглядів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page